2008-12-03

 

Raka vägen hem

Idag tog jag den första lite längre turen med barnvagnen sedan jag blev pappaledig. Det har regnat för mycket de tidigare dagarna för att ge sig ut, men idag var det fint väder.

Först besökte jag Petite France, det relativt nya och väldigt uppmärksammade kaféet på Kungsholmen, i Saltzers gamla lokaler. Det var väldigt bra! Det pratades till och med franska i lokalen, så lite genuint kändes det. (Min polare P:s lillasyrra kommer säkert att trivas där när hon kommer hem från Bryssel snart).

I övrigt besökte jag Papercut som fått större lokaler och ännu större sortiment, samt Nitty Gritty, som fått mindre lokaler och mindre sortiment.

Följande gator på Söder kan jag bocka av från min lista, ty de gick jag på idag:

Etiketter: ,


Comments:
Men du, har du någon lista på alla listor som du har? Eller en lista på alla listor har för avsikt att starta? Kanske kan vara något annars...?
 
Det var en bra idé! Jag får lov att återkomma till det i ett senare inlägg. Jag borde ju iallafall märka upp alla inlägg som handlar om någon lista med en etikett (label) som gör att jag kan hitta tillbaka till den igen...

Var glad för att jag åtminstone inte tar upp mina inköpslistor!
 
Haha, var inte blyg nu, fram med inköpslistorna bara!
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?